Klachtenregeling

Klachtenregeling

Wij hebben je als cliënt graag tevreden en brengen je een stap verder. Helaas is het niet te voorkomen dat je ontevreden kunt zijn over de dienstverlening, ondanks onze uiterste zorg om dit te voorkomen.

Wanneer dit gevoel bij je speelt, stellen wij het zeer op prijs dat je dit met ons deelt. Alleen hierdoor kunnen wij de kwaliteit van onze zorg blijven garanderen en op basis van je feedback eventuele processen verbeteren.


Als eerste stap kun je bij een klacht, dit direct melden bij je begeleider. Mocht het over de begeleiding gaan of de persoon in kwestie, kun je mailen naar info@t-c-h.nl en zonder je klacht te benoemen vragen om een ander persoon die niet bij je casus betrokken is en hier een frisse blik op heeft. Deze persoon zal zorgen voor het gesprek met jou en de begeleider en dat deze klacht wordt afgehandeld. Mocht je er helemaal niet met ons uitkomen, dan is Taking Care of Humans aangesloten bij de Geschillencommissie Zorg Algemeen en het Klachtenloket Zorg. Deze onpartijdige partijen kunnen dan je klacht in behandeling nemen en komen tot een beslissing.


Hieronder tref je tevens de klachtenprocedure van Taking Care of Humans, waarin je verdere informatie vindt.

Share by: